неделя, 22 януари 2017 г.

БАБИНАТА ЧОРБА СЪС СУШЕНИ ЧУШКИ

БАБИНАТА ЧОРБА СЪС СУШЕНИ ЧУШКИ

Навремето тази чорбица, която баба ми правеше през зимата, ми се струваше най-странната чорба. Може би, като всяко малко дете, по различен начин възприемах различните ястия. Пък бях едно злоядо..., а колкото и странна да изглеждаше бабината чорбица, странното е, че точно тази, аз я харесвах - и топла, и студена. В този студен ден ми хрумна да направя тази чорба с топлия спомен за добрата ми баба, а моята внучка ми казва, че много странна й се струва тази моята чорбичка... Сипахме си по една паничка... засърбахме я всички.





7 бр сушени червени чушки
7 главички кромид лук
1 с.л. ориз
2 с.л. булгур
олио, сол, магданоз

Чушките се попарват в гореща вода за кратко, след което се изваждат и се нарязват с ножица на ленти.
В тенджерата с горещата вода, се пускат цели главички лук, олио и сол на вкус.
Добавят се ориза и булгура и лентите от нарязаните пиперки.
Разбърква се няколко пъти и се вари, докато се развие ориза.
Чорбата е готова.
Поръсва се с накълцан магданоз.



Овкусява се с оцет.

Няма коментари: