петък, 29 януари 2016 г.

ПЛОДОВО РЕВЮ В ЧИНИЯ

Нали ме усетихте, че напоследък нещо все ме избива на рисуване. Тази вечер не ми се готвеше, ама не, че не ми се ядеше..., ами защото взех четчицата.
Тази тънка вечеря - "ревю" в чиния е за тънка талия.
И рецептата е тъничка:
За целта е нужна една много тъничка четка за рисуване. С нея очертах тънки силуети на манекени с черна сладкарска боичка. После - с тънко нарязани плодове /каквито се намират в панера/, "уших" рокли на куклите, които оформиха тънките им фигури.
Нарязаните на тънко плодове за моделите от 1 до 5 /от ляво на дясно/ са, както следва:
1. ягода;
2. райска ябълка;
3. лимон;
4. киви;
5. зелена ябълка
Хапнах ги аз тези тънки резенчета, но нещо взех да се оглеждам за още, а то "ревюто" свършило.
Замислих се дали ще ме хване сън. Не, защото все още съм под въздействието на "красивото ревю в чиния", а... от глад!
Успокоява ме мисълта, че подиума от спалнята до кухнята не е много дълъг и посред нощ мога да си дефилирам по тънка нощница и да си вземам от фруктиерата по някоя и друга на тънко нарязана ябълка, ягодка...


Няма коментари: