неделя, 24 януари 2016 г.

ПЪСТЪРВА НА СКАРА С ГАРНИТУРА

ПЪСТЪРВА НА СКАРА С ГАРНИТУРА
Има ли за хапване пъстърва,
на масата съм наредена първа.
Гарнитурка вкусна, разноцветна,
в паницата, показвам ви, кокетна!
Ако и ти, приятел, рибката обичаш,
за теб, голяяяяма порция наричам!
РЕЦЕПТА: Рибата, пъстървата, просто е изпечена на скарата.
ГАРНИТУРА: Ей, дали бях много гладна, ама тая гарнитурка, тъй пък ми допадна! Броколи на водна пара задуших, обилно с копър си ги овкусих. Три картофа на пюренце, цъфнаха пред мен в цветенце. А доматчето червено, тази вечер е необикновено. Доматът за секунди е бланширан, белен, издълбан, подрязан и захлупен. Просто, нека има изненада, че да има и наслада. Ето, в хралупичката тайна, крий се плънката омайна: 2-3 лъжици натурален млечен крем на „Пилос” + лъжица трапезна майонеза + 5-6 ядки начупени орехи + 1 малко стръкче пресен лук + 1 суп.лъжица каперси + капки зехтин, малко сол и пак копър. Лимонче и маслинка радват моята картинка!
Дано да съм зарадвала и вас!





Няма коментари: